"GAMBAR MENCERITAKAN SEGALANYA"


Click here for Myspace Layouts

LAGU RASMI SMK LANGKAWI

TEMA SEKOLAH 2011 - "SEKOLAH UNGGUL PENJANA GENERASI TERBILANG", TEMA HARI GURU 2011 - "GURU PENJANA TRANSFORMASI NEGARA"

Thursday, January 22, 2009

22.01.2009 - KEJOHANAN MERENTAS DESA SMKL KALI KE-9

Kejohanan Merentas Desa SMK Langkawi Kali Ke-9 berjaya dijalankan pada hari ini dengan penuh kemeriahan. Setiap rumah sukan membuat pesiapan awal dan sebelum berlari peserta membuat regangan untuk mengelakkan kecederaan.
Bantuan pihak polis dari Balai Polis Pulau Tuba dan khidmat Pembantu Perubatan dari klinik Kuah melancarkan lagi kejohanan pada hari ini. Setelah menjalani latihan setiap minggu, maka hari ini peserta menunjukkan kejaguhan mereka yang sebenar dengan berlari bersungguh-sungguh demi mencari mata untuk rumah masing-masing.
Keohanan berakhir dengan pelajar berkumpul di dewan, seterusnya acara penyampaian hadiah disempurnakan oleh Tuan Pengetua dan Pengerusi PIBG SMK Langkawi. Juara keseluruhan pada tahun ini jatuh kepada rumah Satria. Tahniah kepada pemenang, dan kepada semua pihak yang memberi kerjasama sehingga berakhirnya kejohanan ini diucapkan jutaan terima kasih.